Bershka

Bershka funkcjonuje na rynku światowym od 1998 roku, kiedy powstała jako nowy element grupy Inditex ( należą do niej między innymi Zara – filar całej grupy, Pull&Bear, Stradivarius, Oysho, Zara Home, Massimo Dutti). Klientami Bershki w głównej mierze są młodzi ludzie, i to z godnie z ich potrzebami w oparciu o aktualne trendy obowiązujące w modzie tworzone są wszystkie kolekcje. Marka posiada bardzo silną i stabilną pozycję na rynku. Świadczy o tym między innymi fakt, iż w ciągu zaledwie dwóch lat udało się otworzyć ponad 100 sklepów na całym świecie, które z powodzeniem funkcjonują do dnia dzisiejszego. Przychody z Bershki stanowią niespełna 10% wszystkich dochodów grupy Inditex. Bershka posiada swoje sklepy w ponad 70 krajach na całym świecie. To co wyróżnia ją spośród innych marek to z pewnością elastyczny model biznesowy, pozwalający bez najmniejszego problemu idealnie dostosować się do wszelkich zmian w produkcji czy kampanii reklamowej. Grupa projektantów zrzesza około 60 bardzo kreatywnych specjalistów, śledzących aktualne trendy oraz analizujących rynek w celu określenia preferencji klientów w określonej grupie wiekowej. Efekty pracy są oszałamiające, bowiem rocznie do sprzedaży udaje się wprowadzać nawet 4000 nowych produktów.

Dodaj komentarz